BotS Nieuwsbrief #1

Battle of the SAC’s! – 2019 – #ietsAlpiens

De adventure race van 21uur komt er weer aan, maak je borst maar nat! Het moment om te laten zien welke SAC de beste uithouding heeft en zich optimaal kan aanpassen aan de soms wel harde moeder natuur.
Wat is die race nu eigenlijk?! 21 Uur lang in een viertal je eigen route bepalen in etappes. In die etappe, dat mountainbiken kan zijn maar ook kanoën of iets anders, navigeer je zelf langs CP’s (checkpoints) die je hebt ingetekend op de kaart d.m.v. coördinaten. Het team met de meeste CP’s wint! Dit jaar in het teken van iets Alpiens.

Maak kennis met…

“De Organisatie”, bestaat uit 4 heren, allen lid van de ESAC, te weten: Jan, Kasper, Wouter en Jacco.
Check hun geschiedenis op de website: https://bots.alpenclub.nl/organisatie

Vrijwilligers! WE NEED YOU!

Geen BotS zonder vrijwilligers! Denk jij dat je het aan kunt om meer dan 21 uur lang verschillende wisselpunten te bemannen en de special tasks te ondersteunen? Of vind je het gewoon super leuk om te helpen? Meld je dan aan door onderstaand formulier in te vullen of neem contact op met de organisatie bij verdere vragen. Kun je alleen dagdelen helpen, geen probleem, geef het aan!

Aanmelden kan hier!

Inschrijvingen open op 16 september!

De inschrijvingen zullen snel open gaan, houdt maandag 12:00 uur 16 september de website in de gaten voor het inschrijven voor deze uitdagende race! Zorg dus dat je je team compleet hebt.

Voorbereiding? Als fanatiekeling wel zo handig!

Yes, dat kan ook uiteraard. Check dan de volgende race van 24uur eens in Drenthe! Deze race, onderdeel van de DARS (Dutch Adventure Race Series) een serie van 9-tal adventure races. Zelf navigeren, en het valt wel mee want er is een verplichte overnachting ingepland. Een goede voorbereiding is het halve werk!

Comments are closed.