BotS Nieuwsbrief #2

Inschrijvingen open!

De tweede nieuwsbrief alweer, lees deze goed door! Zowaar ook al met race informatie. Daarnaast zijn we als commissie nog druk opzoek naar vrijwilligers, ben je creatief en kan je omgaan met een drone. Wees dan welkom bij het team dat de BotS organiseert. Daarnaast, de meest recente update van 13:42 uur van vandaag. We zitten al op 24 inschrijvingen! Zorg dus dat je snel een team bij elkaar hebt gesprokkeld. Binnenkort volgt meer informatie! Houdt Facebook en website in de gaten.

Vrijwilligers! WE NEED YOU!

Geen BotS zonder vrijwilligers! Denk jij dat je het aan kunt om meer dan 21 uur lang verschillende wisselpunten te bemannen en de special tasks te ondersteunen? Of vind je het gewoon super leuk om te helpen? Meld je dan aan door onderstaand formulier in te vullen of neem contact op met de organisatie bij verdere vragen. Kun je alleen dagdelen helpen, geen probleem, geef het aan!

De route…

Dit jaar zal de route bestaan uit een aantal toffe etappes. Puzzel alvast wat, probeer het te ontrafelen en wellicht doe je er je voordeel mee.

Inschrijvingen zijn open!

De inschrijvingen zijn inmiddels open. Heb je je nog niet ingeschreven, meld je dan snel aan als team! Immers, dit is DE race waar jij kan laten zien wat je waard bent. Doorzettingsvermogen?! Show it!

Comments are closed.